Яблунівський ІРЦ завершив роботу з визначеннями рівнів підтримки дітей в освітньому процесі
Фахівці Яблунівського ІРЦ завершили роботу в командах психолого-педагогічного супроводу щодо моніторингу динаміки розвитку дитини з ООП та визначення рівнів підтримки в освітньому процесі. Щиро дякуємо начальнику відділу освіти Ірина Кур'янська Ірині Романівні за організацію даної роботи, директорам закладів освіти за злагоджений командний підхід, можливість спілкування та ефективну взаємодію.
З ряду поважних причин деякі зустрічі проходили в режимі он-лайн, але це не завадило результативності роботи. Спасибі за співпрацю!
Нагадаємо що з 1 січня 2022 року набули чинності зміни до:
- Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти;
- Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти; - упровадження диференційованого підходу до забезпечення підтримки дітей з особливими освітніми потребами (ООП);
- затвердження нової форми індивідуальної програми розвитку;
- визначення рівнів підтримки в освітньому процесі дітей під час інклюзивного навчання.
Підхід до організації інклюзивного навчання у закладах освіти буде на основі "рівнів підтримки". Рівень підтримки - це обсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їхніх особливих освітніх потреб (ООП). Саме за рівнями (їх 5) буде розподілятися освітня субвенція на надання державної підтримки особам з ООП.
До нових зустрічей!