Семінар вчителів та асистентів "Організація інклюзивного навчання в закладах освіти"
30 жовтня в нашому ІРЦ відбувся семінар "Організація інклюзивного навчаня в закладах освіти". Розглядалися питання технології адаптації та модифікації, створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, спільне викладання вчителя та асистента вчителя. Обговорювали новини в освітній галузі щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
Звернули увагу на те, що необхідними умовами якісного інклюзивного навчання є:
- визначення особливих освітніх потреб дитини;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- створення інклюзивного освітнього середовища;
- надання освітніх, психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу дитини протягом всього періоду навчання із обов'язковим залученням
батьків до освітнього процесу.
В процесі роботи учасниками семінару було обговорено також і труднощі, які виникають під час роботи з особливими дітками. Педагоги поділилися власним досвідом. Так як кожна дитина має свої особливості розвитку то корекційно-педагогічна діяльність вчителя та асистента вчителя має бути спрямована на створення, перш за все, умов для розвитку дитини з особливими потребами. Тож, головне завдання педагогів - створити оптимальні умови для розвитку й реалізації освітніх потреб цієї категорії на основі врахування можливостей конкретної особистості.
Впершу чергу дякуємо нашій гості Тетяні Михайлівні Кричовській практичному психологу, вчителю асистенту практику, викладачеві ІФІППО за обмін досвідом та напрацювання.
Дякуємо директорам, заступникам, вчителям та асистентам за активну позицію, прагнення розвиватися, оптимістичне налаштування щодо інклюзивної освіти в Україні та відданість обраній професії.
Щиро бажаємо всім успіхів!