Семінар для асистентів вчителів
Сьогодні 01 грудня 2022 року "Інклюзивно-ресурсний центр" Яблунівської селищної ради провів планове засідання за круглим столом з асистентами вчителів закладів освіти Яблунівської та Космацької громад «Підтримка дітей з ООП в освітньому закладі".
Розглянуться питання:
«Ведення документації асистента вчителя» в якому директор ІРЦ Галяк С.В. проаналізувала нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя. Надала рекомендації щодо різних форм ведення документації асистента вчителя на яких базується інклюзивна освіта; запропонувала примірний перелік документації для оптимізації діяльності; приділила увагу важливості грамотного ведення документації асистента вчителя.
З презентацією "Практичні поради ведення журналу щоденного обліку роботи асистента вчителя" виступила асистент вчителя Стопчатівського ліцею Надія Михайлівна Флячук, в якій висвітлила та поділилася практичним досвідом своєї роботи, а також напрацьованими зразками ведення журналу щоденного обліку роботи.
Фахівець ІРЦ Томащук І.Д. виступила з презентацією «Практичні рекомендації під час змішаного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями». Особливу увагу звернула на організацію та методичний супровід навчання дітей в домашніх умовах. Представила покрокові рекомендації батькам щодо навчання, виховання та розвитку дітей з ООП в нових умовах навчання та цікаві ігри та цікаві ігри та вправи, які можна використовувати при змішаному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями. Також надала рекомендації для асистентів вчителів, які працюють з даними дітьми.
Фахівець ІРЦ Гаврилко Ольга Миколаївна підготувала презентацію « Підтримка дітей з різними мовленнєвими порушеннями», в якій вчитель-логопед ознайомила учасників семінару з різними видами мовленнєвих порушень у дітей з ООП, їхніми ознаками та підтримкою в процесі навчання. Також надала рекомендації за матеріалами посібника Н.Е.Теремкової за темами: 1. Дикі тварини 2. Домашні тварини 3. Домашні птахи 4. Перелітні птахи 5. Весна 6. Меблі 7. Транспорт та іншими матеріали для роботи з розвитку мовлення, у тому числі посилання на онлайн тести для перевірки рівня засвоєння лексичного мінімуму з тем. Особливо актуально в умовах дистанційного навчання. Вчитель-логопед наголосила , що всім педагогічним працівникам, які безпосередньо забезпечують організацію навчально-виховного процесу в інклюзивному просторі, в якому навчаються діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, потрібно розумітися на основних теоретико-методологічних аспектах роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби у зв'язку із порушеннями мовленнєвого розвитку та особливостях організації і надання їм необхідної колекційної допомого в умовах освітнього процесу.
Дякуємо за активну участь асистентам вчителів, які долучилися до заходу.
Бажаємо успіхів у роботі, слухняних учнів та побільше приємних робочих моментів.
Також висловлюємо подяку адміністрації Уторопського ліцею за приємну психологічну атмосферу та тісну співпрацю.