Установчі документи

  1. Статут ІРЦ
  2. Положення про конкурс на посади директора та педагогічних працівників

Нормативні документи

2019 р.

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

Лист МОН «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.»

Наказ МОН від 01.04.2019 №423 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти"

Щодо порядку зарахування дітей до інклюзивних та спеціальних груп закладів дошкільної освіти

2018р.

Наказ МОН України від 12.06.2018р. №627 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"

Наказ МОН України від 08.06.2018р. №609 "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"

Наказ МОН №447 від 03.05.2018 р. "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів

Наказ МОН Українивід 23.04.2018р. №414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН України від 01.02.2018р. №90 "Про внесення змін до наказуМіністерстваосвіти і науки України від 06.12.2010р. №1205"

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 88. Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році

Постанова КМУ від 14 лютого 2018 р. № 72 "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096"

Лист МОН від 05.02.2018р. №2.5-281. Роз'яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов'язків асистента вчителя

© 2020 «Інклюзивно-ресурсний центр» Яблунівської селищної ради
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати